Jak to działa ?

1. Wybierz

Aby dokonać zakupu w naszym serwisie wybierz jazdę z dostępnej oferty - kluczowa jest lokalizacja, więc zwróć uwagę na nią przed zakupem.

2. Kup

Jeżeli chcesz dokonać zakupu telefonicznie wybierz 604 100 106 (pon-pt 9.00-17.00). Jeżeli chcesz sam wypełnić formularz kliknij na wybranej jeździe "Dodaj do koszyka" - system sam przeprowadzi Cię przez proces zakupowy.

3. Zarezerwuj

Rezerwacji można dokonać klikając w MAM VOUCHER tu lub na stronie głównej. Zwróć uwagę na termin ważności vouchera - jest ważny 365 dni!

4. Zrealizuj !

Osoba obdarowana realizuje jazdę - jeżeli jest taka możliwość możesz uczestniczyć w tym wydarzeniu - upewnij się o takiej możliwości podczas rozmowy z konsultantem.

Chcesz wiedzieć więcej ?

Nasze jazdy na torach w całej Polsce rodzą często powtarzające się pytania - aby ułatwić Ci dostęp do informacji zebraliśmy kilka z nich, jeżeli dalej masz wątpliwości zadzwoń do nas 604 100 106 lub napisz korzystając z formularza.

1. Jak mogę zapłacić za zamówioną jazdę?

- przez PayU

- tradycyjnym przelewem bankowym

- gotówką przy odbiorze


2. Jak szybko otrzymam voucher?

Czas w jakim otrzymasz voucher zależy od wybranego w zamówieniu rodzaju przesyłki.

- E-voucher [PDF] – otrzymasz go na skrzynkę mailową w ciągu kilku minut od zaksięgowania wpłaty (zalecamy wybór płatności PayU kartą lub PayU Blik). Voucher elektroniczny ma postać pliku PDF w formacie A4. Możesz wydrukować go na domowej drukarce i podarować jako prezent.

- Kurier DPD/Paczkomaty/Poczta Polska –  zamówienia złożone od poniedziałku do piątku do godziny 12:00 (opłacone z góry lub z płatnością przy odbiorze) wysyłamy tego samego dnia roboczego. 

Czas dostarczenia to: Kurier 1-2 dni robocze, Paczkomaty/Poczta Polska 2-3 dni robocze 

- Odbiór osobisty – możesz odebrać wydrukowany voucher w Puławach na ul. 6 sierpnia 1 pokój 2a, od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17


3. Jaki jest koszt dostawy voucherów?

E-Voucher - GRATIS!

Kurier DPD - przedpłata 10zł, za pobraniem - 15zł

Poczta Polska - GRATIS! Za pobraniem 10 zł 

Paczkomaty InPost - przedpłata 10zł, za pobraniem - 10zł

Odbiór osobisty - GRATIS!

(Przy zamówieniu powyżej 200zł za przedpłatą, przesyłka gratis)

4. Ile mam czasu na wykorzystanie vouchera?

Od momentu zakupu masz 12 miesięcy na wykorzystanie naszego vouchera. W przypadku jazd sezonowych jest to jeden pełny sezon na realizację.


5. Jak mogę zarezerwować termin jazdy?

Jeśli posiadasz voucher i chcesz zarezerwować jazdę wejdź na: https://go-racing.pl/rezerwacja i uzupełnij formularz. W odpowiedzi, na maila otrzymasz wytyczne do realizacji Twojego prezentu. Postępuj zgodnie z otrzymaną w mailu instrukcją.

Jeśli na Twojej skrzynce odbiorczej nie ma maila z informacją, sprawdź pozostałe zakładki, m.in. spam, oferty, społeczności lub ponów zgłoszenie.


6. Czy mogę zmienić ustalony termin realizacji jazdy?

W tym celu skontaktuj się z Wykonawcą, u którego ustalałeś/aś termin. Zmiana zarezerwowanego terminu realizacji możliwa jest nie później niż na 7 dni przed ustaloną datą realizacji lub z wyprzedzeniem określonym przy danej atrakcji, jeśli takie jest określone. W przypadku, gdy do umówionej realizacji pozostało mniej niż jest to wymagane to decyzja o zmianie terminu leży w gestii Wykonawcy.


7. W jakich miesiącach odbywają się jazdy po torze?

Jazdy po torze odbywają się w sezonie wiosenno-letnim. Terminy realizacji możesz sprawdzić w kalendarzu: https://go-racing.pl/kalendarz


8. Czy mogę wymienić zamówiony voucher i jak tego dokonać?

Istnieje możliwość wymiany vouchera na inny przez 11 miesięcy od daty zakupu. Wystarczy napisać do nas wiadomość mailową na [email protected]


9. Czy jazda może być prezentem dla dziecka?

Jak to działa?

Voucher

Jak wygląda voucher?

Darmowa dostawa

Na zakupy powyżej 200 zł

Blog

Poznaj nasz serwis bliżej