Jak to działa ?

1. Wybierz

Aby dokonać zakupu w naszym serwisie wybierz jazdę z dostępnej oferty - kluczowa jest lokalizacja, więc zwróć uwagę na nią przed zakupem.

2. Kup

Jeżeli chcesz dokonać zakupu telefonicznie wybierz 535 344 995 (pon-pt 9.00-17.00). Jeżeli chcesz sam wypełnić formularz kliknij na wybranej jeździe "Dodaj do koszyka" - system sam przeprowadzi Cię przez proces zakupowy.

3. Zarezerwuj

Rezerwacji można dokonać pod numerem telefonu 535 344 995. Zwróć uwagę na termin ważności vouchera, kupon jest aktywny 365 dni!

4. Zrealizuj !

Osoba obdarowana realizuje jazdę - jeżeli jest taka możliwość możesz uczestniczyć w tym wydarzeniu - upewnij się o takiej możliwości podczas rozmowy z konsultantem.

Chcesz wiedzieć więcej ?

Nasze jazdy na torach w całej Polsce rodzą często powtarzające się pytania - aby ułatwić Ci dostęp do informacji zebraliśmy kilka z nich, jeżeli dalej masz wątpliwości zadzwoń do nas 535 344 995 lub napisz korzystając z formularza.

1. Jak mogę zapłacić za zamówioną jazdę ?

- poprzez bezpieczne płatności PayU
- kartą kredytową lub płatniczą
- przelewem bankowym
- gotówką przy dostarczeniu paczki czyli płatność przy odbiorze


2. Jak szybko otrzymam voucher na wybraną jazdę ?

Czas w jakim otrzymasz zamówiony voucher uzależniony jest od wybranego rodzaju przesyłki.

- E-voucher [PDF] – otrzymasz go już kilka minut po akceptacji płatności przez naszych pracowników. Możesz podarować go dowolnej osobie po wydruku na swojej domowej drukarce,
- Odbiór osobisty – możesz w godzinach pracy naszej firmy odebrać wydrukowany voucher w Puławach,
- Kurier – przy zamówieniu do godziny 11 paczka dociera dnia następnego,


3. Jaki jest koszt dostawy voucherów ?

E-Voucher - GRATIS!

elektroniczna wersja Vouchera w formacie PDF zostanie wysłana na Twoją skrzynkę mailową automatycznie po złożeniu zamówienia. Jest to najszybszy i najwygodniejszy sposób otrzymania prezentu.

Kurier DPD

(10zł, za pobraniem - 15zł) Jest to najszybsza forma dostawy vouchera w tradycyjnej drukowanej formie.

Poczta Polska - GRATIS!

(10zł za pobraniem) Tradycyjna forma dostawy. Wszystkie vouchery wysyłamy listami poleconymi priorytetowymi. Jest to mimo wszystko najwolniejsza forma dostawy. Jest to usługa bezpłatna niezależnie od ceny prezentu. Przesyłka pobraniowa za pośrednictwem Poczty Polskiej to koszt 10zł.

Odbiór osobisty - GRATIS!

w siedzibie firmy  w Puławach przy ulicy Lubelskiej 2c/15


4. Ile mam czasu na wykorzystanie vouchera ?

Od momentu zakupu masz 12 miesięcy lub jeden pełny sezon na wykorzystanie naszego vouchera. Pamiętaj o sezonowości wybranych jazd.


5. Jak mogę zarezerwować termin jazdy ?

Wystarczy skontaktować się z nami, a my postaramy się umówić dla Ciebie najlepszy z możliwych terminów realizacji jazdy. Pamiętaj tylko, że obowiązuje nas przestrzeganie 7-dniowego okresu rezerwacji. Po tym terminie nie będziemy mogli zagwarantować, że dana data będzie cały czas dostępna.


6. Czy mogę zmienić ustalony termin realizacji jazdy?

Jeżeli zarezerwowałeś już termin realizacji Twojego vouchera, a masz pewność, że nie będziesz mógł w tym terminie z niego skorzystać, możesz zmienić termin realizacji, ale tylko w przypadku kiedy do realizacji jest więcej niż 7 dni. W innych okolicznościach najczęściej kierujemy bezpośrednio do instruktorów i to oni decydują o ewentualnej zmianie terminu.


7. W jakich miesiącach odbywają się jazdy ?

Jazdy na torach w Polsce odbywają się od kwietnia do października. Jednak nie są to miesiące stałe, i jeżeli warunki atmosferyczne pozwalają na realizację jazdy to okres ten może sie wydłużyć lub zmniejszyszć. Więcej informacji możesz uzyskać pod numerem telefonu 535 344 995.


8. Czy mogę wymienić zamówiony voucher i jak tego dokonać ?

Istnieje możliwość wymiany vouchera na inny przez 11 miesięcy od daty zakupu.


9. Jak szukać interesującej Cię jazdy ?

Jeżli wiesz gdzie zamierzasz jeździć możesz przeglądać oferty klikając w menu Nasze tory. Zebraliśmy tam wszytkie miejsca na których organizujemy eventy motoryzacyjne.

Jeżeli już znasz auto którym pojedziesz - możesz wybrać je klikając w menu Samochody.

W kategorii Nasze tory oraz Samochody po lewej stronie (na urządzeniach desktopowych) jest do Twojej dyspozycji filtr, dzięki któremu możesz wyszczególnić pewne informacje charakteryzujące jazdy.


10. Co to jest lokalizacja ?

Lokalizacja jest to jedna z najważniejszych cech opisująca jazdy dostępne na go-racing.pl. Lokalizacja jest to orientacyjne miejsce wokół którego umiejscowione są tory. Możesz wyszukać najbliższe tory korzystając z mapy i podając tam swoje miasto.